Haber

Öğrencilerden Örnek Davranış

Atakum Fatih Sultan Mehmet Ortaokulu öğrencilerinin bir yıl boyunca topladığı mavi kapaklar, düzenlenen farkındalık programında Samsun Engelliler Federasyonu’na teslim edildi.

Fatih Sultan Mehmet Ortaokulu’ndan Anlamlı Destek: Toplanan Mavi Kapaklar Engelliler Federasyonu’na Teslim Edildi

SAMSUN – Atakum ilçesinde bulunan Fatih Sultan Mehmet Ortaokulu öğrencilerinin bir yıl boyunca büyük özveriyle topladığı mavi kapaklar, düzenlenen Engelli Farkındalık Programı kapsamında Samsun Engelliler Federasyonu’na teslim edildi.

Okul Müdüresi Nagehan Çaylak Bay ve öğretmenlerin öncülüğünde gerçekleştirilen kampanya, hem geri dönüşüm bilincine hem de engelli bireylere yönelik farkındalığın artırılmasına katkı sundu.

Program, şehitlerimiz anısına yapılan saygı duruşu ve İstiklal Marşı'nın okunmasıyla başladı. Etkinliğe Samsun Engelliler Federasyonu Başkan Yardımcısı Sinan Kanat, Samsun İşitme Engelliler Derneği Başkanı Bülent Sözer, dernek üyeleri Havva Semiz ve İnci Göger ile İşitme Engelliler Tercümanı Kezban Ayaz katıldı.

Etkinlikte yapılan konuşmalarda engelli bireylerin günlük yaşamda karşılaştıkları zorluklar, eğitim ve çalışma hayatındaki deneyimleri öğrencilere aktarıldı. Ayrıca öğrencilere temel işaret dili eğitimi verilerek iletişimde farkındalık oluşturuldu.

Program kapsamında mavi kapak ve pet şişe gibi geri dönüştürülebilir atıkların çevreye ve topluma sağladığı katkılar anlatılırken, kampanyaya destek veren öğrencilere teşekkür belgeleri takdim edildi.

Yetkililer, bu tür çalışmaların hem çevre bilincinin gelişmesine hem de engelli bireylere yönelik toplumsal duyarlılığın artmasına önemli katkılar sağladığını belirterek, kampanyaya emek veren öğrencilere, öğretmenlere ve okul yönetimine teşekkür etti.