I M G 20260510 W A0048

Engelleri Değil Dayanışmayı Büyüten Bir Gün

10–16 Mayıs Engelliler Haftası kapsamında Samsun Valiliği tarafından düzenlenen etkinliklere, Engelsiz Medya İletişim Derneği yönetim kurulu üyeleri aktif katılım sağladı.

Haftanın ilk günü kapsamında saat 11.30’da gerçekleştirilen anıt programına katılım sağlanırken, ardından Çobanlı İskelesi’nde düzenlenen açılış programı, farkındalık yürüyüşü ve sergi etkinliklerinde de dernek temsilcileri yer aldı.

I M G 20260510 W A0046

Gerçekleştirilen programlara, Dernek adına Engelsiz Medya İletişim Derneği genel sekreteri Selahattin Asan katılım sağlayarak Engelsiz Medya İletişim Derneği’ni temsil etti.

I M G 20260510 W A0047

Başkan Onur Kop: İşaret Dili Temel Bir İnsan Hakkıdır
Başkan Onur Kop: İşaret Dili Temel Bir İnsan Hakkıdır
İçeriği Görüntüle

Öte yandan, Engelliler Haftası etkinlikleri kapsamında düzenlenen Özgecan Kadın Danışma Merkezi programına ise Engelsiz Medya İletişim Derneği Yönetim Kurulu Üyesi Aysel Çalgın katıldı.

I M G 20260510 W A0045-1Engelsiz Medya İletişim Derneği yetkilileri, Engelliler Haftası boyunca gerçekleştirilecek etkinliklerde toplumsal farkındalığı artırmaya, erişilebilir yaşam bilincini güçlendirmeye ve engelli bireylerin sosyal yaşamda daha görünür olması adına destek vermeye devam edeceklerini ifade etti.