Vatandaş Trafik İhlallerini Artık Cep Telefonundan Bildirebilecek

Emniyet Genel Müdürlüğü tarafından hizmete sunulan “EGM Mobil Online İhbar” sistemiyle vatandaşlar; trafik ihlalleri ve kamu düzenini bozan olayları cep telefonları üzerinden emniyet birimlerine bildirebiliyor.

Mobil uygulama üzerinden fotoğraf, video ve konum bilgisi eklenerek yapılan ihbarlar anlık olarak ilgili birimlere ulaştırılıyor. Sistem kapsamında özellikle hatalı park, kırmızı ışık ihlali, şerit ihlali, makas atan sürücüler ve çevreyi rahatsız eden olaylar bildirilebiliyor.

Samsun’da Gürcü Ezgileriyle Unutulmaz Gece
Samsun’da Gürcü Ezgileriyle Unutulmaz Gece
İçeriği Görüntüle

Yetkililer, vatandaşların uygulamayı bilinçli ve doğru şekilde kullanmasının önemine dikkat çekerken, yapılan her ihbarın ilgili ekipler tarafından değerlendirildiğini belirtiyor.

EGM Mobil uygulaması Android ve iOS mağazaları üzerinden ücretsiz olarak indirilebiliyor

File 00000000D0E071F4B8E1859E2F534F03